
ای کاش کمی زودتر، جایی بهتر، با تو آشنا میشدم.. xa0 شبی در کنار ورق زدن ها و درد و دل های مجازی با دختری بی نام و نشان آشنا شدم، یه رفیق مجازی که از پشت دیوارهای مجازی هم میشد به، بی شیله، پیله بودنش پی برد.. دختری ساده، معصوم و دل نازک.. اعتراف میکنم که در مقابل «دل» تو «دل» من کم آورد، در مقابل دوست داشتن تو من کم آوردم، اعتراف میکنم از الان به شوهرت حسِّ «حسادت» دارم! داشتن کسی مثلِ «تو» نهایت خوشبختی برای یک مردِ.. xa0من با همه آنچه که در ذهن تو نقش بستم، باز برای تو کم و کوچکم.. xa0 بانو «خ...
ادامه مطلب
ﺑﻲ ﺟﻬﺖ ﺑﻪ ﻛﺴﻲ ﻧﮕﻮﻳﻴﺪ " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ " ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺗﺮﻛﻴﺒﻲ ﺍﺯ ﺩﻭ ﻛﻠﻤﻪ ﺍﺳﺖ ! ﺍﻣﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻭ ﺧﺮﻭﺍﺭﻱ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﻧﻴﺎﻳﺶ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻣﻲ ﺳﺎﺯﺩ ... ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺗﻜﻪ ﻛﻼﻡ ﺍﺳﺖ !xa0 ﺍﻣﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻭ ﺣﺮﻓﻬﺎﻳﻲ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻟﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﻲ ﺑﺎﺯﺩ ...xa0 ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﮔﺬﺭﺍﻥ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺧﻮﺵ ﺍﺳﺖ .... ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻭ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎﻱ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﺵ ﺍﺳﺖ .... ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺯﻱ ﺑﺎ 9 ﺣﺮﻑ ﺍﺳﺖ !xa0 ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﺻﻞ ﺑﺎﺯﻱ ﺑﺎ ﺭﻭﺡ ﻳﻚ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ ! حواسمان باشد .....
ادامه مطلب
منو ببخش... xa0 +آهنگ xa0...
ادامه مطلب